понеділок, 31 березня 2014 р.

Інтел. Навчання для майбутнього. Модуль восьмий.

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»:
  • оцінювання має відбуватися постійно протягом всього проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • форми оцінювання повинні мати критерії, які взаємопов'язані з цілями, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Щоб правильно оцінити учня, потрібно дотримуватися таких дій при створенні форми оцінювання:
  • самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
  • переконатися, що визначені критерії відповідають навчальним цілям;
  • залучити колег та учнів до створення інструментарію оцінювання;
  • написати критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою.

Немає коментарів:

Дописати коментар